HTML

Syria & Libanon

Harom het suzukival Sziriaba es Libanonba.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.06. 23:43 gkiss

16. nap

2010.08.15. vasárnap

Reggel egy jó kis fürdőzéssel kezdtük a tengerben.

A minden napi teázás után felmentünk a hegyekbe. Két órás autózás után megtaláltuk a Nemzeti Parkot, ahol a hires libanoni cédrusok vannak. Mint kiderült, a park területére magyaroknak ingyenes a belépés. Két magyar tábla is van, miszerint Csontváry ezen a helyen festette a Magányos cédrus cimű festményét. A park nagyon hangulatos, de aki csak a cédrusok miatt utazna oda, úgy tudom Sellyén is van egy példány belőle. Az egy kicsit közelebb van!

Ebédeltünk a helyi étteremben (turistáknak nincs Ramadan), visszamentünk Byblosba, még egyet fürödtünk a tengerben, és megnéztük a várost. Kellemes üdölőváros kis kikötővel, nagy citadellával, ami már zárva volt mire odaértünk.

Este újabb 2 sör és sok füge után a kocsiban aludtunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.