HTML

Syria & Libanon

Harom het suzukival Sziriaba es Libanonba.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.06. 23:08 gkiss

11. nap

2010.08.10. kedd

Reggelire helyi péksüteményeket ettünk, aztán irány Qualat'at Marqab vára, ahol magyar régészek dolgoznak.

Amit nem tudtunk: Sziriában a múzeumok kedden zárva vannak. Szerencsére a magyar régészek a vár előtti büfében teáztak, és -ezúton is nagyon köszönjük nekik- bevittek minket. Bemutattak a vezető régésznek: Major Balázsnak, aki egy komplett tárlatvezetést tartott. Soha nem tudtam meg ennyi mindent egy várról. A restaurátorok között egy régi iskolatársunkra is ráakadtunk. Furcsa, hogy itt a világvégén találkoztunk újra.

Aznapra terveztük még Krak de Chevaliers várának megnézését, de hát kedd volt: zárva. Amúgy is későn értünk oda, de szállást legalább könnyedén találtunk a vár tövében. Jó hely volt, bár egy szamár az ablakunk alatt orditott egész éjszaka.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.