HTML

2010.10.06. 23:36 gkiss

14. nap

2010.08.13. péntek

Reggel fél 9-kor már a biróságon voltunk. Az útlevelem sehol. Az már kiderült, hogy a határról már elküldték, és valószinűleg a birósággal szomszédos Nemzetbiztonsági Hivatalban van. Délután 2 óráig – amikor a biróság zárt - nem sikerült áthoznia senkinek. Semmi baj, délig szombaton (másnap) is nyitva vannak!!! Hátha!

Eldöntöttük, hogy megnézzük Tyret, ahol római romok vannak, elég jó állapotban. Taxival elmentünk a buszpályaudvarra, onnan busszal Saidaig, majd minibusszal Tyrebe utaztunk.

A romok látványosak voltak, a helyi közlekedés pedig felejthetetlen.

A visszaút ugyanúgy ment, mint az odaút. Minibusz Saidaig, busz Bejrutig, gyalog a szállásig. Útközben megkóstoltuk a helyi étket, a shwarmát. Nekünk izlett!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.