HTML

Syria & Libanon

Harom het suzukival Sziriaba es Libanonba.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.06. 23:40 gkiss

15. nap

2010.08.14. szombat

Negyed 10 körül értünk a biróságra. Valószinűleg már nagyon unták a képünket, mert elkezdtek veszettül telefonálni, gesztikulálni, üvöltözni a telefonba. Az eredmény: fél óra múlva ott volt az útlevelem a biró kezében.

Ez után következett a nagy menet, mert hogyan is bizonyitsam, hogy nem vagyok bűnöző? Ezt nehezitette, hogy senki nem beszélt angolul, csak franciául. Kb egy órás huza-vona után, azért megszületett a végzés: visszakapom az útlevelemet és elhagyhatom az országot. Mindez, bármiféle bocsánat kérés nélkül. De, ezzel már nem törődtünk, csak ki innen minél gyorsabban!

A határon aztán nagyot csalódtunk! Két órán keresztül vizsgálták az útlevelemet, meg a birói végzést. Az eredmény: vissza kell mennünk Bejrutba, mert a papirról hiányzik egy pecsét a Nemzetbiztonsági Hivatalból. (Csak megjegyzem, náluk volt az útlevelem három napon keresztül.) Persze másnap vasárnap, tehát csak hetfőn tudunk bemenni a pecsétért.

Mit lehet tenni – nem lévén sok pénzünk,időnk viszont igen -, elmentünk Byblosba, egy kempingbe. A kemping még mindig drágább, mint a sziriai szállások, de olcsóbb, mint a libanoni hotelek. Sátrunk ugyan nem volt, de az autóban alvással nincs semmi bajunk. A kemping a tengerparton volt, saját stranddal, és milliónyi szúnyoggal.

A Ramadannal nem törődve, este még leguritottunk 2-2 sört, és kitaláltuk a másnapi kényszer programot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.